2013. november 16., szombat

Seven Day

Sziasztok, meghoztam a következő rész. Nagyon nagyon köszönöm a  tizenhárom feliratkozót. Nagyon köszönöm de ugye ez még növekedni fog? :D Remélem sokatoknak fog tetszeni. Komit és pipát is várok. A kövi rész nemsokára érkezik de csak ha kapok visszajelzéseket meg ha az időm is engedi. Sok puszi: Sarah

Sarah Higgins

Csendben fürkésztem arcát. Lassan emelkedett fel és le mellkasa...lélegzett. Olyan édesen szuszogott, hogy nem mertem felkelteni. Még kora reggel volt, a nemsokára lemerülő telefonomon szerint de már a nap így is erősen sütött be a repülőbe. Szemeim alig fogatták be az immáron vakító napfény sugarakat.
-Szia!-jött be Zayn pár banánnal. Az élelem egyenlő a banánnal de legalább van mi. 
-Szia!-mosolyogtam, majd elfogadtam egy banánt.
-Hogy van?-nézet barátjára, Harry-re.Kicsit elpirultam, ahogy vissza gondoltam az egy órával történő dolgokra. 
-Jól!-suttogtam.
-Mi történt?-látta rajtam, ahogy egyre jobban vörösödök. 
-Csókolóztunk!-válaszoltam. Nem értem miért de megköszöntem volna istennek ha elnyel most a föld. Zayn kuncogva kiment a repülőből, amikor a repülő megmozdult. Halk sikoly hagyta el számít. Néma csend lett azon kívül, hogy Harry horkolt.
-Zayn?-suttogtam. "Semmi válasz,ilyenkor a legjobb." Lassan és óvatosan próbáltam felkelni de újra mozogni kezdett az egész repülőgép vagy inkább roncs.
-Istenem!-suttogtam. Gyorsan megbökdöstem Harry testét, aki végre a hatodik bökésnél felébredt.
-Jó reggelt!-közeledett felém.
-Meg ne mozdulj!-intettem le. Kérésemnek eleget téve "lefagyott".
-Mi történt?-suttogva kérdezte.
-Mozog a gép!-válaszoltam. Kicsit megmoccantam, mert viszketett az arcom a hajam miatt. A repülőgép még az ilyen kis moccanásra is reagált...dőlt lefelé. Harry-vel riadtan néztünk össze....már megint mi kerültünk bajba...nagyon örülök.
-Most mi legyen?-hallottam meg Harry rekedtes hangját.
-Csönd már!-ripakodtam  rá.
-Úgy is lezuhanunk!-folytattam még így is.
-Ha ilyen negatív vagy akkor biztos!-villantottam egy gúnyos mosolyt.
-Nem vagyok negatív csak logikus!-röhögött.
-Á nem!-motyogtam és itt már le is zárult a beszélgetésünk......

2020 telében:
Álom vagy valóság?Melyik? A legtöbb álom rámutat a valóságra, amit érzünk, amit tennünk kell.Egyesek inkább menekülnek előle, mások épp hogy keresik. Megismételhetetlen pillanatok, örökké szóló álmok. De valami mindig egy új időszakot jelent, egy új életet, két ragyogó csillagot...
-Tovább mondod?-fordult felém Alex.
-Igen anyu mondjad!-mosolygott Adel.
-Nem is tudom..!-tűnődtem.
-Késő van már.!-jött be szerelmem.
-Apának igaza van irány aludni!-mosolyogtam drágáimra.
-De anyuuuu!-nyávogott Adel.
-Jó tovább mondom!-mosolyogtam.-De csak most az egyszer!-tettem hozzá. Féltem folytatni, mert minden elmúló nappal egyre közelebb értem a valósághoz..az igazsághoz. Van értelme folytatni? Van, de nem tudom mi, talán az örökös menekülés az igazságtól és hogy végre most kiderülne minden, amit történt azon az estén...

-Lassabban Harry!-ordibáltam.-A sebed még mély!-tettem hozzá, hogy legyen oka is.
-Vigyázok anyu!-nyávogott."Hülye". Lassan utána mentem és megfogtam a kezét. Mind ketten megbabonázva figyeltük a kezeinket.
-Figyelj Sarah én..!-kezdet bele de abba hagyta, mivel megingott a repülő.
-Majd ha kint vagyunk!-mosolyogtam rá. Kéz a kézben mentünk tovább. Lassan év óvatosan másztunk le a fáról, majd gyorsan lihegve arrább futottunk, amikor a fa megadta magát és reccsent egyet, ami azt jelentette, hogy a repülő szó szoros értelmében földet ér.
-Sarah szeretlek!-fordult felém Harry. A döbbenettől köpni-nyelni nem tudtam. Szeret? Olyan tíz perc után se tudtam megszólalni. Az egész testemben  meghűlt a vér. Harry mosolya is kezdett eltűnni, már a kezemet se fogta. Szeretem!!
-Én is!-mondtam ki határozottan, majd megcsókoltam.Igen..erre a valamire vártam...a szerelemre, oly édes, amikor kimondom, oly pihe könnyűnek érezzük de olyan nehéz dolgokkal jár, akár egy emberi szívet is tönkre tehet.
Egy hideg érzés járt át, amikor Harry kezeinket összekulcsolta. Nem voltam még igazi szerelmes, csak általánosban. A gimi-t sajnos nem nekem találták ki, de hát mint mindegyik tini várta a hercegét. Hát nekem itt van, élőben. Harry maga felé fordított, majd egyre közelebb jött. Olyan közel voltunk, egymáshoz, hogy még egy köröm se férne be. Már kezdtem kicsit rosszul érezni, magam, amikor Harry kezét felemelte és végig húzta a karomon. Teljesen libabőrös lettem. Ahogy a hold gyönyörűen világítottam, meg Harry féloldalas mosolyát. Még jobban közelebb hajolt, egészen a fülemig.
-Még sohase volt "dolgom" tengerparton!-rekedtes hangja bejárta egész fejemet. Tekintetét az arcomba véste. Várt a válaszomra. Mi lenne a tökéletes válasz?....
**
Szemei csillogtak a vágytól. Meleg testünk tökéletesen egybe olvadt. Sohase akartam ki próbálni a tengerpartot de nem tudtam Harry-nek ellenállni.Az első csók azért is fontos, mert ha akkor mind kettő fél érzi a  tüzet, az bizony fontos jele annak, hogy valami mély érzés kezd kialakulni. Legalábbis azt vettem észre, ha a csók nagyon jó valakivel, akkor általában a szex is nagyon jó lesz, hisz mind két dolog vágyat tűz ki másik félre.. Ha a csókolózás nem szabadít fel tüzet, akkor, sajnos, a szex sem fog. Vannak nagyon finom finom kis jelei, amiket azonban az emberek vesznek észre.A szex során a testedet osztod meg a másik emberrel; ha valódi szeretetről van szó, akkor  a szívedet is megosztod. Legtöbb esetben az emberek kihasználják egymást. Sajnos engem is kihasználtak de tanultam belőle. Most remélem nem fogok így járni Harry-vel...

-Na majd holnap fojtatom!-mosolyogtam, majd gyors puszit leheltem férjemre és elindultam a gyerekekkel a szobába. Adel magától bebujt az ágyba. Leültem az ágyszélére és betakartam.
-Anyu ki az a Harry?-nézett rám.
-Majd holnap folytatom!-betakartam, majd gyorsan lekapcsoltam a villanyt de hogy észrevegye e legördülő könnycseppemet...

Remélem tetszet nektek, nemsokára kövi addig is gyűljön a komi és felíratkozó.

6 megjegyzés: