2013. december 21., szombat

Köszönöm!

Köszönöm, hogy 14 feliratkozó van. Szeretném mondani, hogy a blog határozatlan ideig bezárom. Sajnálom..

Egy kis részlet: 

Hírek: 

~Kiderült, hogy nem lehetett vihar a baleset okozója. A jobb szárnyban bomba nyomait találták. A bomba helyén ujj  lenyomatokat találták. Az FBI nem árult el semmi mást de azt remélhetik a Directionerek, hogy az illető élete végéig börtönben lesz.~

Sarah Higgins

Félek, hogy vége de talán  a jövő még ránk vár..Harry-vel...talán.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nemrég repülős történeteket kerestem a neten, és valaki a tiedet linkelte be. Elkezdtem olvasni, és úgy döntöttem, hangot adok a véleményemnek. Azt tudnod kell, hogy szabadidőmben a nemzetközi repülőtérre járok ki, az ottani magánpilóták, légiirányítók, handlingesek nagy részét ismerem, jövőre ott lesz a diákmunkám is, valamint én magam is pilótának készülök, így eléggé ismeretes vagyok ebben a világban.
    Először is, a pilótákat nem egy tanfolyamon oktatják, ez egy nagyon komoly dolog. Először egy egészségügyi teszten felelnek meg, majd egyes országokban magánoktatásban (így Magyarországon is) más országokban (például Angliában) felsőoktatási intézményben, egyetemen tanulják a szakmát. A magánképzésen folyamatosan vizsgáznak, először egy elméleti (17 éves kortól), gyakorlati (18 éves kortól), majd éjszakai műszerrepülés (ugyanúgy elméletben és gyakorlatban), utána kereskedelmi pilóta, ésatöbbi (típusvizsgák, elmélet, gyakorlat...). Ezek mind vizsgák így a tanulók folyamatosan tisztában vannak azzal, hogy az előző vizsgájukon hogyan teljesítettek. Az egyetemeken hasonlóan. Így nem történhet meg az, ami a te történetedben rögtön az első fejezetben szerepel. A különjáratra nem a vizsgáztató/oktató kéri fel a pilótát, hanem a szolgálatvezető, és egyébként is, egy frissen vizsgázott pilóta először csak másodpilóta, magyarul nem őt kérik fal, különben is, x évig nem lehet magánjáratod, mert az egyfajta kiváltság. Itt bukott meg az egész történet. Egy frissen vizsgázott pilótát nem öltetnek egy gépre egy "pilótasegéddel" (ilyen amúgy nincs, szerintem te a másodpilótára gondolsz, aki pedig másodpilóta, az nem megbukott, csak nincs még elég repült órája a kapitányi ranghoz), mert... Hát, remélem érted.
    Második Fejezet. A pilóták EGYENRUHÁT viselnek!!! Nézz meg egy Airplane filmet, vagy akár egy youtube videót, a légitársaságoknál - magántársaságot is beleértve - mindenki egyenruhát visel. Az pedig egyenesen lehetetlen, hogy a csaj ne látta volna a gépet legalább képen, mielőtt repül vele, hiszen típusvizsgájának kell lennie ahhoz, hogy egyáltalán beülhessen abba a székbe. A csomagot le kell kötözni, turbulenciában balesetveszélyes. A papíros aláírás dolognak megint semmi értelme, a repülési naplóban és az egyéb dokumentációban minden benne van, azt kell aláírni, de nem a gépen, hanem még eligazításnál.
    A szárny nem robbanhat fel. Maximum a hajtómű, de ha eleve nincs egy szárny, akkor megállíthatatlanul fognak zuhanni, és nincs idő még pipikélni egyet, mindenki meghal (szimulátor tapasztalat). Magyarul mindenki meghal.
    Azt még elmondom itt a végén, hogy senki sem lehet egyszerre stewardess és pilóta, ők külön kiképzést kapnak, a stewardess tényleg tanfolyam, na azt úgy tanulják. de nincs olyan, aki mindkét posztot betölti, vagy ha ki is tanulta, csak az egyiken dolgozhat.
    A rossz történetvezetésről, helyesírásról fogalmazási hibákról pedig nem is beszélek.

    VálaszTörlés